Tu socio para la constitución de sociedades en Andorra

Administració legal

Administració legal

Confia en Advantia Assessors per a l’administració legal de la teva empresa o negoci a Andorra. Ens encarreguem de tota la documentació i/o tràmits necessaris en qualsevol de les etapes del cicle de vida de la teva societat o comerç. Des de la creació fins a l’administració diària o, arribat el moment, la liquidació.
Gràcies als seus coneixements legals específics del país, el nostre equip de professionals assegura a la teva empresa un compliment estricte de les obligacions i deures d’acord amb les lleis andorranes.

L’administració d’una empresa, independentment de la seva mida, requereix planificació i estratègia. I, encara que el focus d’atenció sol recaure en els aspectes econòmics, no podem relegar l’assessoria legal a un segon pla. Sobretot si no estem acostumats a les lleis i normatives del país on hem obert el nostre negoci.
Disposar d’un suport professional que ofereixi assessorament legal i jurídic és essencial per solucionar possibles contratemps, així com per estar segurs de complir les lleis i els reglaments vigents.

Quins beneficis m’aporta tenir un administrador legal?

Comptar amb Advantia Assessors com a administradors legals de la teva empresa és tenir la tranquil·litat que el seu negoci a Andorra està operant d’acord amb la legalitat del país. Et donem suport amb tota la documentació i t’ajudem a dur a terme els tràmits necessaris perquè puguis crear la teva empresa. També t’assistim en altres serveis que puguis necessitar, com ara:

  • Possibles canvis en la teva societat
  • Redacció i/o revisió de contractes
  • Entrada de tràmits a l’administració andorrana
  • Registre de marca o del nom comercial
  • Compravenda d’accions o de participacions…

En definitiva, et fem costat durant tot el cicle de vida del teu negoci perquè només hagis de preocupar-te per fer créixer la teva empresa en funció dels objectius establerts.

Close
Compare
Wishlist 0
Open Wishlist Page Continue Shopping